
PORTFOLIO
VOORBEELD OPDRACHT
LOS ONTWERP
Restaurant 'De Remise' te Drunen wil meer opvallen tijdens de speciale thema weekenden in de zomer.
Ze hadden zelf al een flyer laten ontwerpen maar wilde voor elk weekend ook content voor op Facebook en Instagram.
In het ontwerp heb ik een deel van de flyer terug laten komen en de herkenbare rode kleur waar de Remise mee bekend staat. Heel subtiel is er nog een R van het logo in het ontwerp verwerkt.

BESTAANDE FLYER



LOSSE ONTWERPEN


Soms is het fijn om extra op te vallen tijdens speciale dagen of om gewijzigde openingstijden door te geven.



STRIPPENKAART
AUTOSERVICE COCK VAN DER LOO
Als garagebedrijf wil Cock van der Loo wel goed zichtbaar zijn op Social Media. Het is alleen niet nodig om wekelijks een paar keer te plaatsen.
Een strippenkaart is dan reuzehandig. Er wordt gewoon netjes op tijd aangegeven wanneer er een ontwerp nodig is en ik regel de rest.
​
Zwart en rood zijn de basiskleuren. Het geheel mag wat grover en stoerder zijn. Het was wel belangrijk dat de Logo's waar ze bij aangesloten zijn goed zichtbaar zijn.
ABONNEMENT GEDRAG & VOEDING ADVIESCENTRUM DIO
Gedrags & Voedingsadviescentrum Dio wil graag zichtbaar zijn op de Social Media kanalen voor de winkel, webshop, behandelingen en cursussen die ze te bieden hebben. De eigenaresse komt eigenlijk al tijd tekort en heeft het uitbesteed.
Wekelijks plaats ik content, stories, reels en maak advertenties.
Dio heeft een heerlijk opvallende groene kleur die subtiel aanwezig is. Omdat er veel gebeurt in de afbeeldingen, is de template zelf simpel.
Elk product heeft een eigen uitstraling. Van sjiek naar speels.
ONTWERPEN VOOR LEF BY PASTORA
Voor mijn andere passie plaats ik een paar keer per week op Social Media.
De template is erg herkenbaar door de opvallende roze gloed over de afbeeldingen. Door de witte balk onderaan komt het logo mooi uit.
EENMALIG TEMPLATE ONTWERP VOOR
VAN OERS HAIRFASHION
De eigenaresse van Van Oers Hairfashion wilde graag een Template voor haar posters, Facebookbanner en Social Media berichten. Deze heb ik in haar persoonlijke Canva account geplaatst, zodat ze zelf aan de slag kan gaan.
TEMPLATE SOCIAL MEDIA

VOORBEELD BERICHT

TEMPLATE FACEBOOKBANNER

MEER DUIDELIJKHEID
Voordat ik aan de slag ging voor 'De Goedkoopste Veranda' heb ik eerst de Template aangepast. Bij de oude versie valt het logo weg, omdat alle aandacht meteen naar het huis met de veranda gaat. Met een kleine aanpassing gaat de aandacht eerst naar het logo.

OUDE TEMPLATE

NIEUWE TEMPLATE
Ik plaatste twee keer per week zelf een post zonder aangeleverde inhoud. Ik zocht zelf naar geschikte content op de website. Wanneer er mooie projecten waren afgerond, werden de foto's doorgestuurd en verwerkt in een ontwerp. Er was contact mogelijk voor op- of aanmerkingen. Het geeft rust dat er regelmatig gepost wordt zonder er veel tijd aan te hoeven besteden.
MEER LOSSE ONTWERPEN
Healthy Dog is begonnen met een abonnement, maar het was toch lastig om steeds iets op tijd aan te leveren. Geen probleem, zetten we het gewoon om naar losse ontwerpen. De template heeft dezelfde kleuren en glooiing als de afbeelding van de verpakkingen.